Het begin van een avontuur .... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anne-Sophie Brand - WaarBenJij.nu Het begin van een avontuur .... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anne-Sophie Brand - WaarBenJij.nu

Het begin van een avontuur ....

Blijf op de hoogte en volg Anne-Sophie

23 Maart 2014 | Nederland, Nederland

Over precies een maand is het zover..
Mijn grote avontuur in Suriname gaat beginnen.
Bijna alle voorbereidingen zijn getroffen. Ik ga wonen in Paramaribo en mijn huis ligt vlakbij de school waar ik stage ga lopen.

Wat ga ik doen?
Ik ga de komende 3 maanden naar Suriname om daar 10 weken op een basisschool stage te lopen. Ik weet nu nog niet in welke groep ik terecht kom. Ik verwacht eigenlijk niet zo heel veel. Ik laat het allemaal op me af komen.

Als ik 21 april vertrek, kom ik aan als er vakantie is. De eerste twee weken kan ik goed acclimatiseren voordat ik dan echt met de stage begin. De laatste twee weken van mijn verblijf komt Thom ook!

In Suriname is genoeg te zien en te doen. Tripjes, uitgaan, lekker eten, beetje sporten en SALSAAAAA! Ja ja, ik ga sowieso salsa dansen!

Kortom, ik heb er ontzettend veel zin in!

Ik neem me nu voor om iedere week een verslag te schrijven, dus als je me wilt volgen, LEUK! Berichtjes achterlaten vind ik ook heel leuk :)

Lieve vrienden en familie, de laatste weekjes in Nederland ga ik nog even genieten en knallen voor school, zodat ik met een gerust hart de lucht in kan gaan.

Het volgende berichtje stuur ik vanaf Suriname!

Liefs,

Anne-Sophie

  • 23 Maart 2014 - 17:17

    Mama:

    Dag Fietje,
    Ja, het wordt een spannend avontuur. Maar geweldig dat je deze reis gaat ondernemen hoor! We gaan al jouw belevenissen volgen vanuit Nederland en ik hoop op een fantastisch mooie ervaring voor je.
    We gaan je wel missen, ik in ieder geval maar we zullen zeker contact hebben met elkaar. Dat is het voordeel van de moderne tijd.
    Veel plezier met de voorbereidingen, groet van mama.

  • 23 Maart 2014 - 21:43

    Sonja:

    Reken maar dat ik aan je lippen hang! Wat spannend allemaal ! Heel veel liefs van ons allemaal.XX

  • 25 Maart 2014 - 15:54

    Anouk:

    Spannend!!! Heel veel succes en plezier!! Ga je blogs lezen :) liefs Anouk

  • 13 April 2014 - 14:29

    Anke:

    Lieve Fiet,

    Nog even en dan is het zo ver, je geweldig avontuurtje gaat beginnen.
    Wij weten zeker dat je er veel gaat leren en dat het een onvergetelijke ervaring gaat worden. Geniet van alle mooie dingen, want de tijd is voorbij voordat je het weet.
    Wij willen jou alvast heel veel succes en plezier toewensen. Wij gaan je in ieder geval vanuit Zöstere volgen.

    Liefs Roel, Anke & Emme

  • 14 April 2014 - 19:18

    Merel:

    Dag zus,
    Have fun, school is zeker belangrijk maar ga lekker genieten van al het leuks wat op je af komt .. feest vieren, als een bruine troela terug komen en tussendoor mag je best wat voor je studie doen!

    Ik denk aan je en ga je zeker missen zus, xxxxxxxxxxxxxx vogel

  • 15 April 2014 - 11:56

    Henk:

    Lieve Anne Sophie.
    We gaan je belevenissen graag volgen. Geniet maar volop van zo'n volledig andere omgeving. Overigens: ze boffen daar in Suriname maar dat jij komt.
    Veel plezier!
    Liane en Henk

  • 17 April 2014 - 18:13

    Mandy:

    Beste Anne Sophie

    Ik wil je heel veel succes wensen op je nieuwe stage plek in Suriname .
    Hoop dat je veel leuke tijden daar zult hebben .
    Groetjes Mandy
    ps En een hele fijne vakantie geniet er van, voordat je begint met de stage.

    Vrolijke Pasen !!!!

  • 18 April 2014 - 12:09

    Anne-Sophie Brand:

    Bedankt voor alle lieve berichten! Leuk dat jullie me volgen. Ik heb er zin in!!

    Liefs Anne-Sophie

  • 18 April 2014 - 15:12

    Margo:

    Hallo Anne-Sophie, eindelijk is het dan gelukt je site te openen.
    Zomaar naar een geweldig land, wat een weelde. Ja, er moet ook nog gewerkt en geleerd worden, maar dat in zo'n mooie omgeving. Wat zal dat genieten worden. Ik ben verschrikkelijk benieuwd naar je verhalen en foto's. Voor maandag wens ik een hele, goede vlucht. Geniet van alles wat je tegenkomt. Zoals afgesproken, zal ik ook op Thom en Poes letten.
    Veel plezier! Margo

  • 21 April 2014 - 07:56

    Margo:

    Anne- Sophie, ik wens je een hele goede vlucht. Misschien ben je al in Suriname, als je dit leest, wie weet? In zo'n heel andere omgeving waar ook zoals hier het zonnetje schijnt. Ik kan me voorstellen, dat je eerst even moet acclimatiseren. We horen wel, hoe het je vergaat. Spannend.
    Veel plezier Margo


  • 22 April 2014 - 22:45

    Francien:

    Hallo Anne-Sophie,
    Hoop dat je een goede reis hebt gehad en goed in Suriname bent aangekomen. Ben heel benieuwd naar je verhalen.
    lieffs, Franicien

  • 23 April 2014 - 07:21

    Nancy:

    Geweldig wat je gaat doen!
    Ik ga je zeker volgen via dit reisblog.
    Heel veel plezier!
    Nancy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Suriname

Stage lopen op een basisschool in Paramaribo

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2014

Back home

24 Juni 2014

Counting down the days

16 Juni 2014

Primeurs ten top!

13 Juni 2014

Naar de kapper

10 Juni 2014

Vivir la vida
Anne-Sophie

Actief sinds 11 Maart 2014
Verslag gelezen: 713
Totaal aantal bezoekers 10778

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 15 Juli 2014

Suriname

Landen bezocht: